kittty

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Kitty Gustafsson - 31 juli 2011 13:24

Idag har vovven och jag varit nere i båthamnen och kolalt på båtarna! Mest gick vi dit för att vi, eller jag ;) Visste att det var en stor båt på besök i Halmstad. En av de riktiga lyxyachterna, Virbrant Curiosity!


http://www.superyachttimes.com/yachts/details/172/


Ingen dålig båt! Och tro mig den är finare i verkligenheten än på bild! ;)

Besättningen höll på att polera upp henne, båten alltså ;) Och jag som redan tyckte att hon blänkte så fint! :D


Vi har även hunnit med att kolla på en film idag, jag har fastnat för action film just nu, igårkväll såg jag Sniper och Sniper 2, och ja, imorse var det dags för Sniper 3 ;)


Nu måste jag springa ut med hunden sen ska jag ta mig till jobbet! Börjar bli ont om tid! Hej svejs!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards