kittty

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Kitty Gustafsson - 30 juli 2011 16:57

Nu är det full rulle på jobbfronten igen! Så skönt att vara frisk igen, det var en pres! ;) Har haft två bra dagar på jobbet, även om jag inte är på topp just nu iaf, man kan ju inte alltid tycka att allt är roligt, vissa saker måste man bara göra! Har haft en oootroligt lugn dag på jobbet! Har jobbat med trevlit folk, när det är lugnt på jobbet hinner man lära känna sin kollegor bättre, det är alltid trevligt! :)


Det är typ hur varmt som helst, vädervisaren säger att det är 60% luftfuktighet och 25.2 grader varmt ute, det känns som 28grader varmt och 100% luftfuktighet! Man blir ju helsvett bara av att tänka tanken att man ska göra något! :) Hund och jag har precis kommit in från en härlig promenad! Var inte sugen på något längre idag när jag gick iväg, men det blev 1h trots allt, lagom långt i det här vädret helt enkelt! :)

Hunden fick jobba lite extra och jaga ett par långbollar! Nu är han med trött, och varm!! Han hade gärna svalkat av sig i nissan men jag orkar inte bada hunden idag också så han fick avstå! ;) Ska slappa lite i min datastol och surfa runt lite, sen ska jag laga mat och titta på en film! Hade tänkt dra ner mer tapeter idag, meeen jag har ju inte brottom så jag gör det en annan dag! ;) Var ju ändå uppe 05.30 idag, och jobbade kväll igår, och ja då blir de inte många timmars sömn... Så jag är trött :P Och man ska göra grejer när det är kul och känner för det! Det går mycket lättare då! Förutom sånt man måste göra oavsett humör... :))


Känns som ett ovettigt inlägg men ni är säkert några som blir glada för att jag skriver en rad eller två idag ;) Finaste vovven och ja! Tränar inför agilityhösten! ;)


K&T  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards