kittty

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Kitty Gustafsson - 24 juli 2011 20:30

usch och fy för den gångna natten! När klockan var 07.00 då ville jag inte mer, var nog nere så långt i botten man kan vara... Och det tog aldrig slut! Texas ville ut 3 gånger inatt, och det blev ju inte bättre av att jag var uppe varannan timme, klart han vaknar och med vill ut då... :/ Nästan skrattretande att vi blir sjuka samtidigt, men inte särskilt smidigt... :S

Under eftermiddagen har det lugnat sig lite, båda två känns lite piggare och lite lugnare magar men jag fasar redan för natten! Jag hoppas den blir lugn! Hela dagen har vi legat och tittat på tv, mest golf, haha jag har aldrig sett golf tidigare och idag lyckades jag titta i 3,5h! Det är min bros fel bara för att han har börjat skjuta lite boll ;) Och sen var det ju extra kul att en svensk vann i blåsten! Bra jobbat liksom! :D Jag hade inte fått en ända boll dit jag hade velat idag, det kan jag lova ;)


Utan soffa som vi kan ligga och gosa ner oss i har vi gjort det bästa möjliga med en madrass :) Men det vet ni ju! Vi har det ganksa mysigt på golvnivå :)


Texas har börjat få små portioner mat idag, sista gången han ville ut nu vid 20-tiden var det knappt något synligt blod och det rann inte ut bara, det är ju alltid nåt :/ Hoppas det har vänt!!! Jag blir hemma imorgon med i alla fall. Behöver vila, och magen behöver bli bra, kan ju inte riskera att smitta någon patient, eller personal! Undra vad det är jag drabbat av :/ Ingen kräkning, bara nr2, men så det räcker och blir över :S


Klockan 21 börjar nästa film! Casanova blir det, sen ska vi gå och sova! Konstigt att man kan vara trött efter att ha legat ner och tittat på tv en hel dag, men det är jag och jag hoppas vi får sova gott!!


Tack lilla mamma för att du är redo att komma och hjälpa oss! Bara det känns bra att veta! Men vi klarar nog ut det här med :) Denna gången i alla fall! :)


K&T  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards