kittty

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Kitty Gustafsson - 7 mars 2011 09:59

DEt har varit en jättefin helg i Göteborg, tyvärr har jag mest jobbat på den på Blå.. Men lite sol har vi med fått på eftermiddagen :) Igår simmade Texas på jobbet, passade på under lunchen! Smidigt :) Han var så jätetduktig! Inget simmarunt och njuta där! Rent motionssim var det och som han tog i :) Duktig vovve! Och så blir ju vovvarna otroligt rena när de har simmat också!


Efter jobbet åkte jag och tvättade bilen, tvättade i en såndär tvätta själv station, det var mååånga som tvättade sina bilar en fin söndag eftermiddag ;) Fick fråga om hjälp för de var inte lätta att förstå ändå.. Och sen när jag så proffsigt stod och tvättade min bil var den en som frågade mig och jag kunde hjälpa honom :P Måste sett bra ut då i alla fall ;) Bilen blev inte ren men renare! Det var mitt fel... Men det var ju första gången och den var SKITIG innan, och inget avfettningsmedel, så det jag är ändå mycket nöjd med resultatet! Hittade dock lite stenskott och annat skit i fronten som inte var där när jag köpte den, den har gått drygt 15.000mil när man köper den och den är skitfin, sen när man själv har kört drygt 300mil så verkligen syns det, jag förstår inte hur de andra har kört? ;) Men en sak är säker och det är att jag är MER ÄN NÖJD med den! Jag älskar den! :) Det är det bästa med att åka till jobbet, det är att jag får köra min guldiga bil då, hade kunnat köra två varv ;) Och igår stod den och blänkte i skenet från lyktstolpen, mm så fint! :D


Tvätten och är också tvättad så antar att det bara är min tur kvar.. Duschen nästa! :) Och ikväll ska vi umgås med bästa E-K, L & F! Gissa vilka det är ;)


Kramar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards