kittty

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Lite senare på dagen, glad

Av Kitty Gustafsson - 13 december 2010 16:42

Dagen blir lite konstig när man stiger upp 12.30, har bara varit uppe ett få par timmar men ändå är klockan redan kvart i fem! ;) Bokade en tvättid nu på eftermiddagen så har precis slängt i lite tvätt, tvättar min vita jacka ;) Den håller sig inte vit så långe men jag tycker om den ändå!


Ringde käkkirurgen förut idag med, han gjorde mig glad! Har fått brev från försäkrningskassan att de behöver kompliterande uppgifter från honom för att se om jag har rätt till sjukpenning och det skulle vara inne idag. Kände att jag nog behövde kolla om han hade fått några papper ;) Det hade han OCH han hade skickat ett svar till dem! Inte dåligt! Dessutom sa han att jag fick börja träna nu om jag vill, jag frågade om jag fick gå till gymmet, det fick jag! Undra om jag får springa? Det är så svårt hur man ska formulera sig för att få med allt man tänker på... Jag tror jag väntar med att köra slut på mig helt, jag känner nog var min gräns går också och jag kan ju inte springa ute i snön för det gör ont så då är jag nog inte redo för det ;) Han till och med önskade en god jul innan vi lade på! :) Idag har det gått 8 veckor precis sen operationen!


Texas och jag hade ännu en av våra härliga vinterpromenader idag, sol och snö! Och ingen blåst! För då kan det bli lite väl kallt ;) Här är en bild från idag!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards