kittty

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2010 19:17

   Det var en bra fest på Blåstjärnan igår! Idag har ockås varit en bra dag! Sov över hos Eva-Karin och Lotta och vi hade en lugn morgon/förmiddag. Vi tänkte åka till jobbet och simma med vovvarna men när vi kom dit visade det sig att poolen var avstängd för rengörning. Istället beslutade vi att träna lite agility. Tidigare när jag har försökt springa efter operationen har det bultat väldigt mycket i mitt ansikte och varit riktigt obehagligt. Idag gick det bättre! Skönt det betyder ju att det händer lite! Är fortfarande svullen, märktes igår på julfesten att de som såg mig då och inte sätt mig tidigare tyckte jag såg lite konsitig ut ;) Det är fortfarande "stramt" och stelt i ansiktet, dick känns det lite lite lite mer i hakan och underläppen, jag hoppas det betyder att känseln är påväg tillbaka snart! Den är saknad!!


När jag och Texas kom hem i eftermiddags lagade vi middag och sen tog vi en powernap i soffan, efter det har vi börjat julstäda och göra det riktigt riktigt julfint här i lägenheten! Min lägenhet är väldigt lätt att uppskatta när man ska göra fint! Den klär i allt ;) Och med min goda smak blir det pricken över i ;) Se själva och njut! Det här är vardagsrummet! Imorgon är det dags för köket!


Texas har fått en julklapp ocksåm tyvärr, enligt honom, var den inte inslagen och den går inte att äta! Det är ett nytt täcke! När jag skulle ta av hans andra i affären för att prova storlek gick det sönder.. Var dags för ett nytt ;) Det är ett back on track täcke! Bra för musklerna ;) Han har länge önskat sig ett sådant, tillskillnad från de andra täcket han hade som var modell Rusta (köpt på Rusta!) så har detta faktiskt en passform och det sitter så bra! Jag älskar det! Hoppas vovven lär sig uppskatta det med :O) Bra när vi tränar agility och det blir paus och sånt!


Ett härligt tv-bord :)


  

Mina fina julkrukor som jag köpte till mig! Så söta! De pryder tv-bänken!

  

Det stora härliga vardagsrumms fönstret får nöja sig med julslinga och julstjärna! Vill inte ha det för rött! De röda får hålla sig till köket! Men det får ni se först imorgon :)


Här är lilla voffegull i sitt nya täcke :) Va glad han ser ut ;)

  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards