kittty

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Kitty Gustafsson - 9 december 2010 15:17

Idag har jag och Eva-Karin varit på promenad i Vättlefjäll! Det var helt obeskrivligt vackert då det inatt kommit säkert 1dm snö till som har lagt sig på vägar och träd! Vi pulsade en del men det var okej, bra motion ;) Med klarblå himmel och solsken och tre duktiga vovvar i den skogen kan man inte annat säga än att det är okej att pulsa lite ;) Och hundarna tycker ju bara det är kanon kul! Utom stackars Lotta som hade probelm med snö imellan trampdynorna och det gör ju lite ont :( Fast hon var glad ändå ;) Efter 2h var det ändå skönt att komma till bilen, vi var lagom trötta, inte helt slut, vi hade ju stannat och tagit lite foton imellan åt :) Se och njut :)


Kolla naturen!!

  

Texas med två fina flickor, Lotta och Bella. 


Tack för en underbar promenad!! (Jag med mitt lilla runda svullna ansikte! Men om några månader kanske det ser bra ut) ;)   

 

Lotta ville ha lite hjälp att bli av med snön :) 

   

Bella förstod sig inte riktigt på Lotta och Texas buslek! Den är lite speciell och låter mycket ;) Så jag förstår henne!  

 


När Eva-Karin ville vara med på bild hade vovvarna tröttnat på att posa ;)   

       



           

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards