kittty

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Kitty Gustafsson - 21 december 2010 21:39

Min dygnsrytm har inte återgått från det upp och ner vända till det "normala" sen senaste nätterna, det är mitt fel. Men jag har ju så svårt att somna och är man ledig en hel dag då är det riktigt kämpigt att stiga upp i bra tid för att vända tillbaka dygnet. Så klart betydligt mycket skönare att sova tills man är lite piggare ;) Idag var det dock dags att jobba dag och klockan skulle ringa 07.00 Igår jobbade jag kväll och sen åkte jag till Eva-Karin och vi satt och pratade och åt kladdkaka, och jag kan ju ändå inte somna på kvällarna så jag kunde lika gärna vara där. Klockan var över midnatt när jag kom hem, sen fick jag för mig att laga lite mat till idag och ja klockan var fort 01 innan jag gick och lade mig. Klockan 03 bestämde sig brandlarmet att informera om att batteriet började ta slut. Upp och klättra mitt i natten för att ta ner brandlarmet och ta ut batteriet och sen försöka somna om igen.. Som ni förstår blev det inte många timmars sömn inatt ;) Har som tur är varit en riktigt bra dag på jobbet! Helt fantastisk faktiskt! Och nu har jag vilat 1h i soffan, så jag kan nog inte sova inatt heller, men nu gör det inget, för jag ska ändå jobba två nätter nu! Lucky me :)


Bilen fortsätter att strejka på sina egensinniga lilla vis men den startar i alla fall och nu har vi åter fått riktigt kalla temperaturer runt -15 grader! Och då är jag i alla fall glad att den startar utan problem! Sen ska man bara ta sig fram med den också! Imorse kom jag inte upp för kalendervägen på första försöket, ett tjockt lager is och snö ligger det på vägen, de har varken skottat eller sandat det sista så det är fler än jag som har problem om man säger så.. Hoppas de gör något åt det imorgon kanske :)


Här är en helt fantastisk bild som Eva-Karin har tagit på mig och vovven för någon vecka sedan! Med den vill vi önska en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR till alla våra bloggläsare!


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards