kittty

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Kitty Gustafsson - 6 december 2010 17:58

I helgen har det snöat, det har kommit minst 1dm, det har snöat idag med! Och än har inte snöplogen varit framme överallt, lite jobbigare att gå i men det gör inget, det är så vitt och rent och fint att gå på en osaltad promenadväg :) Blir lätt blaskigt och kladdigt annars ju ;)


Besöket hos tandläkaren gick bra idag! Inte återbesök förän den 10 februari! Har blivit av med alla kjonstiga pluppar i underkäken så idag har jag nästan kunnat äta en hel lussebulle utan att ha halva kvar i munnen ;) Nu är det alldeles strax dags för mig och Texas att bege oss till jobbet. Var som väntat trött imorse och inte nog med det jag hade rött på vartenda rödljus genom hela stan till tandläkaren, lycko mig liksom! Kom lite sent , 5min eller något, kunde ju varit värre ;) Efter promenaden med vovven blev det mat och film, gissa vem som tog en powernap? På sådär 2 timmar? Japp, jag, och det var skönt! Nu kommer jag vara pigg när jag jobbar iallafall :)


Vår fina vinterpromenad :)


Min lilla kaxiga hund, vet inte vem det är som säger till honom att han är så fin hela tiden, han verkar ta åt sig i alla fall ;) 


  

Hamnat i en snödriva :) Solen lös lite på oss idag med!



Av Kitty Gustafsson - 6 december 2010 00:40

Idag har jag och Texas pysslat här hemma, vi har tvättat, städat, plockat fram grejer, plockat undan andra grejer, sorterat papper, bakat lussebullar, varit på promenad, tänt massa ljus, julpyntat med mera! ;) och i och med att vi gjort så mycket samtidigt är vi inte klara med något mer än lussebullarna då ;) de blev mycket lyckade! :D jag blir nog snart gul i huden så många som jag har stoppat i mig ;)Imorgon ska jag till tandregletingen, det är hon som ska göra finliret med tänderna nu när käkarna är flyttade! När hon är klar åker tandställningen bort!! Ska vara där redan 08.20 Och i det här busvädret får manlig räkna lite extra tid till att ta sig dit! Så tidig morgon imorgon! Och jag som ska jobba natt hela veckan lång! Stackars mig ;) hade hellre börjat veckan med att sova ut ordentligt... Och som ni märker är klockan redan sent. Jag har inte hänt tillbaka dygnet sen torsdagnatten, kommer alltså vara slut när klockan ringer och man ska gå upp... Men man får se det positivt, det är ju iaf inte tisdagmorgon efter att jag precis har jobbat hela natten iaf ;) det hade varit värre!Nu ska jag försöka sova! Men något säger mig att det är för tidigt för det :( får nog ligga och nysa lite på min iphone ;) god natt på er ni som säkert redan drömmer sött :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards