kittty

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Kitty Gustafsson - 7 december 2010 17:53

Idag har jag och Texas ägnat dagen åt att gå på promenad, ja mer eller mindre iaf. Dagen började vid lunch för normalt folk, det vill säga uppstigning vid 12. Frukosten var visst slut (fast det visste jag ju ;)) så det fick bli lussebulle och hemmagjord jordgubbs och hallonkräm! (Mums!). Vi sa att vi skulle åka efter 30min, det tog 1h sen var vi iväg. (Oj då!) :) Vi åkte till Landvetter och hälsade på en jobbarkompis, Charlotte! Hon bor i ett helt underbart lite hus i skogen med sina två hundar och kattungen! Det var SÅ MYSIGT!! Och promenaden vi gick var HELT FANTASTISK! Men det var lite jobbigt i slutet, vi gick och gick och gick och vi gick inte på vägen, vi gick mitt i skogen och det var MYCKET snö! Och jag vältränad som man hunnit bli efter operationen tyckte inte vi kom någon vart ;) 1,5h ute blev det och sen in och fika lite snabbt innan jag fick bege mig, handlade frukost till imorgon på hemvägen, har nu lagat mat till oss och om bara 30min sådär är det dags att gå till jobbet! :) Riktigt trevlig dag även om vi har stressat lite på slutet! Kameran fick följa med på turen i skogen, trots snön är det dock ganska mörkt där så var svårt att få bra bilder!


Se så mycket snö! Underbart :)  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards