kittty

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Kitty Gustafsson - 2 december 2010 14:25

Natten till idag jobbade jag igen! Kändes som hemma :) Det är ganska så trevliga arbetsuppgifter på nätterna faktiskt! Det som inte var trevligt var och gå ut och rasta vovvarna mitt i natten dock, JÄTTEKALLT! Säkert -15 grader och det är ju inte direkt så att man kan slänga på sig termobyxor innan man ska gå ut för att kissa en vovve bara. Men vi har i alla fall ordentliga jackor! Men annars var det en bra natt! När jag skulle hem fick jag skrapa rutorna, och frosten satt osm berg, men när vi väl rullade hemmåt var det skönt att gå och lägga sig!


Idag är det fortfarande väldigt kallt, jag hoppas på en värmebölja över Göteborg snart! -10 grader, idag var varken jag eller vovven pigga på att vara ute. Vi har istället roat oss med att klippa vovven och bada vovven :) Så nu är han fin och ren. Han har fått en ny hudinfektion så han har kli i huden denna gången :( Han badade i sitt havremjöls schampo idag, det gjorde underverk mot klådan förra gången, hoppas det gör det nu med, och så går han återigen på antibiotika som ska döda bakterierna :(


Så här fint brinner mitt adventsljus, heter det så? Det som räknar ner till 24? Riktigt mysigt är det i alla fall!


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards