kittty

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Bästaste valpen blir 6 månader idag

Av Kitty Gustafsson - 22 mars 2012 11:47

Min lilla bc-valp blir 6 månader idag! Kan inte förstå att den lilla ullbollen som flyttade hem för 4månader sedan har blivit en alldeles fantastisk liten hund som redan betyder hur mycket som helst för mig! Skulle inte vilja vara en dag utan min lilla Tindra! Det har blivit liter nerluddat i lägenheten och nedersta lådan i hallen har fått sig en omgång, men vad gör det?  Kunde varit värre ;)


Lilla Tindra är en krambjörn som ÄLSKAR att bli klappad på och kramas!

Tindras favorit lista skulle kunna se ut så här:

1. Träna agility och leka

2. Gosa och vara med matte

3. Storebror Texas

4. Bära pinnar och springa fort med dem

5. Får kanske? ;) Hon har ju inte träffat de än så de kan ju kanske flyttas raskt upp i listan efter det ;)


Den lilla hunden överträffade mina förväntningar, visste inte att det kunde vara så här kul med en BC!

Kämpade stenhårt för att få min första vovve, och kämpade lika mycket för att skaffa mig min andra, mest med mig själv men även med att hitta den rätta valpen! Och tänk va bra det blev!! De är det bästa som finns!


Tindra 6 månader! Jag hoppas vi får många fantastiska uppleveler tillsammans!

Jag drömmer ju om landslaget i agility Tindris, känn ingen press ;) Du är Bäst i alla fall även om inte jag lyckas ta oss dit, för du har nog minsann det som krävs! :)  


Här kommer en liten film dagen till ära också! :)



 
 
Ingen bild

Mamma

22 mars 2012 15:19

Grattis!
Till ½ år Tindra! Vad tiden springer och du med den!
Varit hos sjukgymnasten i dag. De tyckte "nog" jag kunde gå bra! Men jag skulle absolut använda kryckor. Så jag försöker att vara lydig!
Ha en bra dag!
Mamma

 
Robyn

Robyn

22 mars 2012 16:40

Sv: Jo, Gotland Double up är i helgen i Klintehamn. Jag har nog skrivit fel.....Men det är Gotland Double Up jag ska vara med på. Hur visste du att den var?!
/R

http://nikeojag.blogg.se

 
Emma

Emma

25 mars 2012 11:10

Fina Tindra! Vad fort tiden går :) Hoppas ni haft roligt i helgen

http://kiwihunden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards