kittty

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Kitty Gustafsson - 12 mars 2012 18:58

Komiskt nog så jag när jag laddade bilderna till datorn att det var exakt 1månad sedan jag var på stranden förra gången och fotade, då såg det ut så här: http://kittty.bloggplatsen.se/2012/02/12/


Det har hänt en del både i naturen och med valpen! Vilken utvecklings kurva hundar har det första levnadsåret! Helt otroligt! :) Min fina underbara svart-vita valp <3 Och den brun-vita! <3 Min underbara fina vän!!


       

Kolla de söta svansarna!


      

Det är ingen bra leksak om man inte kan förstöra den med en gång tycker stora T!!


  

Och Tindirs tycker att den har lite långt snöre, iaf om man håller i änden och den inte får nudda mark!


  

Högre bak än fram kanske?


          

Så här ser valpen ut med stående öron! Men än så länge är det bara vid få tillfällen båda står upp!


  

Mina två underbara!! Tror minsann det är dags för att göra en ny förstoring, tycker om den här bilden!  


Och Tindris har tömt kudden på ludd i köket idag, inte bara i köket, hon har lagt lite i sovrummet med, ludd överallt! Gulligt, gissa vem som fick plocka ihop det? Hon tittade nöjt på kan jag säg! Kommer hitta ludd ett bra tag framöver känner jag på mig ;) Men vad gör det, det var ju inte min kudde ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards