kittty

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Kitty Gustafsson - 10 mars 2012 10:40

Har gjort en helmysig träningsfilm från gårdagens träning MEN movie maker är inte med mig, hittar på alla nöjliga konstiga fel för att slippa göra film åt mig... Men egentligen klarar det bara inte av hd-kvaliten på filmkameran men det vågar det inte erkänna! Så tror jag det är... Det går bra ibland och ibalnd inte alls... Surt, tycker jag, och det borde ni tyckta med för det var en extra bra film ;) Här kommer lite bilder på goshundarna istället! :) Träning gick iaf kanon och vi hade en härlig fredagseftermiddag på klubben! Själva, som vanligt.. :( Var håller alla människor hus? :)


   

Så här brukar Tindra lägga sig och vila/fundera efter våra träningar, undra om hon tänker igenom passet och vad som var bra eller inte! För tycker det ser ut som om hon funderar lite iaf :)


  

Gose valpis <3 Hon är lika gosig som sin mor var när jag träffade henne, hon vill vara nära och bara lukta och mysa! Hon älskar att bli klappad på, hon älskar männiksor!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards