kittty

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Kitty Gustafsson - 20 mars 2012 17:08

Måste bara berätta att Tindris har badat! Jag och Elin var på skogspromenad och hundarna och vi blev rejällt skitiga! Rundand avslutas precis vid en sjö, Toftasjön, den sjön vi gick på promenad på i vintras! :)



Nog för att det var lite kallt i vattnet idag men Texas blev skogtokig när han fick varsegod för att hoppa i och han såg inte ens chockad ut när han hoppat i och simmade runt! Lilla Tindra fick lite hjälp på traven, hamnade i vattnet med vatten upp till magen och både jag och Elin förväntade oss en anklagande blick och en valp som skulle flyga upp igen! ISTÄLLET! Så konstaterar valpen att jaha, det är ju vatten, ställer sig och drick lite och sen går hon rakt ut och börjar simma!!! Lite förvånad över att hon bottnade var hon men simma kunde hon iaf ;) Ibland överraskar de verkligen! Tror den lilla valpen kommer älska att bada när det blir lite varmare! Hon gick ju frivillig ut idag (efter att ha fått hjälp i vattnet då ;)), det säger ju en del ;) Kul! Ser fram emot simträning i sommar! :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards