kittty

Alla inlägg den 30 november 2011

T&T

Av Kitty Gustafsson - 30 november 2011 12:40

Texas och Tindra är verkligen underbara! Idag och igår har vi haft besök av Bella 1år och 2månader och hennes föräldrar Anna och Henrik! Texas har träffat Bella tidigare och han är ju snäll med barn, Tindra, hon var helt gudomlig med barn!!! Trots att hon inte är 10 veckor själv så hade hon en sån förståelse för att detta var en liten människa och hon var så SÖT med Bella! Önskar jag hade haft det på film! :) Mina goa underbara T:n!! :)


Idag har vi varit en tur till brukshundsklubben och tränat lite, valpen är en hejare på cirkelträning! Idag hade de dessutom sjukträning i närheten så nu är hon skottränad också! ;) Hon lekte på och käkade godis medan de sköt som bara den! Lite konstigt var det i början men vi låtsades som ingenting och sen viftade inte ens öronen när de sköt och vi busade! :)


Nu är det bara 3 st jobbardagar kvar sen är jag ledig lite över en vecka! Det ska bli UNDERBART! Jag är helt slut i kropp och själ, och det beror INTE på valpen för jag var nästan ännu tröttare innan, har varit och gjort en gastroskopi för doktorn misstänker glutenintolerans, eller rättare sagt enligt blodproverna har jag en glutenintolerans, nu återstår biopsisvaret för att fastställa diagnosen. Jag hoppas få tillbaka all min kraft och energi om det är gluten och jag slutar äta det! Får inte sluta äta gluten förän vi fått svaret för annars kan det bli fel...


Nu ska jag snart åka och lämna Tindra hos dagmatte så ha en bra dag och kävll ni!


/K&T&T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards