kittty

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Kitty Gustafsson - 1 november 2011 12:56

Har sökt lite kurser till våren och de var tvugna att få se mitt bevis om sjuksköterske legitimation, man måste skicka in en vidimerad kopia och då får man gå till exempelvis arbetsförmedlingen för att få det gjort! Men sånna grejer skjuter jag gänra på, hur kul är det liksom? ;) Men idag är det Fixat och klart! Det var 15personer som satt och väntade på att få träffa en handläggare, åh puh tänkte jag hoppas jag slipper vänta i den kön... (Är glad att jag inte är arbetslös!!!) Damen i informationen hjälpte mig utan problem! Snabbt och lätt, man ska bara göra det! Så nu har jag postat kuveret så får vi se i mitten på December om jag kommer in!


Efter mitt lilla ärende åkte jag och hunden till brukshundklubben och tränade agility, det var väl i alla fall 1 vecka sedan nu :D Och det gick bra! Lekutvecklingen går kanon! Han kampar till och med på agilityplanen nu, med godis eller utan godis! Duktiga lilla hunden! Det var tryck under tassarna också! I en kurva så halkade han, mitt hjärta stannade innan det insåg att han var okej! Usch jag vill inte ha en hund med en skada i ett ben eller rygg!!! Efter det så gick vi av oss på en härlig promenad sen tränade vi inte mer, jag fick nog! Puh! Nu ska jag snart till jobbet! Vet inte om jag kommer ihåg hur man gör när man jobbar kväll men det blir nog bra ;) Så svårt kan det ju inte vara :P FÅr väl fråga någon om jag har glömt något ;) Känner mig trött i huvud och kropp.. Skulle kunna gå och sova, sov 10h inatt, det var skönt! Kanske sov för gott ;) Äsch, så kan det gå!


Ha en bra kväll! Min lilla hund kommer nog sova gott när jag jobbar, han ser lite trött ut han med ;)


Hej svejs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards