kittty

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Kitty Gustafsson - 14 november 2011 20:53

Helgen som gick var en härlig helg med inte mindre än 4st agilitylopp. Hunden var snabbare än någonsin men tyvärr inte tillräckligt fokuserad för att kunna styra samtidigt. Han har med andra ord flummat runt på banan, och när jag har gjort mina byten så springer han ändå bara dit det passar. Med andra ord inte mycket att göra åt. Kan ändå glädjas åt mycket denna helgen. Farten och inte minst att vovven har lekt med mig på tävlingsplatserna!!! Fina goa lilla flumhund!!! Och jag kan ju säga att jag längtar ju inte mindre efter valpen efter en sån här helg, inte för att det inte har gått så bra med Texas bara det att det ska bli så fruktansvärt roligt och spännande att få börja på nytt, gör det ordentligt och för att en gång i framtiden ha chansen att få vinna! ;)


Så länge kan ni få titta på mitt lilla flum! :))

Kontaktfälten i Varberg var hemska, men jag orkar inte bry mig, han har ju inga kontaktfält, han har aldrig tränat det, så är man lite laddad och flummig är det väl inte konstigt om man flyger av de där blå fälten ;)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards