kittty

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Kitty Gustafsson - 22 november 2011 22:42

I förmiddags var vi på brukshundsklubben och tränade agility med de stora vovvarna! Texas fick träna på lura tunnelingångar som han har haft svårt för, idag satte han allihop! Utan att ens titta åt fel ingång! Duktiga lilla Voff-voff! Valpen låg snällt och sov i bilen under tiden! Hon är inte åksjuk längre och det är fantastisk skönt!!!

Kunde klart inte låta bli att ta ut valpen och leka lite med henne! Hon är så rolig att ha och göra med!!! Hon har en tendens till att ta lite långa rundor utan matte ibland, det förbryllar mig lite, hon är ju bara 8 veckor och jag har inte en chans att hinna med! När jag ropar tillbaka henne kommer hon på att skit va långt bort matte är och rusar tillbaka! Vill bara inte att hon ska få smak för att springa bort och fram till andra! Vi får passa oss för sådana tillfällen och träna på det under kontrollerade former!


Eva-Karin filmade vår lilla lekstund! Blir alldeles glad av att se filmen, titta på min duktiga lilla valp! :)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards