kittty

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Kitty Gustafsson - 6 november 2011 19:46

I fredags kom mamma på besök! Det känns verkligen som att det var det jag behövde! På kvällen fixade vi och provade senaste nytt från Tupperware som mamma precis har börjat sälja! Vi gjorde kola, teddekaka och chokladbitar, vi hackade, vispade och skummade! På lördagen ahde vi "Öppethus" i Kvarterslokalen här på Landfästet! Jag hade satt upp lappar i området och det var ett 12-15tal som tittade in! Mycket trevligt och ett alldeles perfekt tillfälle för mamma att lära sig mer om alla sina burkar och jag fick träffa lite nytt folk i grannhusen! På kvällen var vi helt slut båda två och vi somnade både två i min NYA SOFFA!!! För i fredags flyttade det faktiskt in en soffa! Tro det eller ej, tog 5månader men ack så bra det blev! Man kan säga att jag väntade tills jag hittade vad jag sökte! ;) Det är helt fantastikt att kunna slå sig ner och bara slappa! Har saknat det lite tror jag ;)


Idag gav mig mamma den knuffen som behövdes för att det skulle röjas undan lite i lägenheten, det har varit lite små kaos ett tag, grejer överallt men det tog oss inte lång tid att få ordning på allt! Nu är det fantastikt fint här hemma och ett besök av mamma var verkligen det jag behövde, på mer än ett sätt! Tack mamma för en underbar helg!!! :)


Texas och jag har varit ute 1h i skogen. Det var jätteskönt att bara komma ut och gå! Vi gick i lövskogen och Ojj va löv det var! Någon hade gjort upp lövhögar på gångvägen så vi hoppade över dem! :) 


Tindra har även blivit med en säng idag! Mamma köpte en gång i tiden Texas valpsäng och idag köpte hon hundbädd nummer två, till Tindra


Texas har hittat sin plats i soffan! Han tycker också om den väldigt mycket! :)


Texas på lövpromenad idag! Härlig men varm höst vi har! :)


Valpens nya säng, lite leksaker och ett halsband, japp nu är vi redo!!! :D 11 dagar kvar!!!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards