kittty

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Kitty Gustafsson - 16 maj 2011 16:57

Har haft en underbar helg! Den började som sagt redan i fredags kväll med att Lina och Decci kom hit! De var inte här förän ca 23.30 men vi satt uppe någon timme och pratade...! Tur jag sov innan de kom :P På lördagen tog vi lite sovmorgon innan vi hämtade Sara på tåget vid 11-tiden! Vi körde hem och packade om lite sedan åkte vi ner till min lägenhet i Halmstad! Det var riktigt kul att visa sina vänner min nya lägenhet! Vi stekte hamburgare och åt runt en flyttkartong i köket :) Mysiga stunder som man minns liksom!


Efter det skulle jag visa de min nya fantastikska promenad runt Nissan, halvvägs började det regna. Vi sprang till slut in under en bro och samlade ihop oss, det var kallt så vi bestämmde oss för att springa in (de tar typ 3min att gå hem därifrån). När vi sprungit 2m ut från bron öppnar sig himmeln sig så där mycket som man inte tror att den kan göra och jag och Sara börjar asgarva samtidigt som vi springer. När vi är inne i trapphuset står fortfarande Decci kvar med sin hund under bron, för hon kunde inte springa och vi ser hur det vräker ner regn utanför. Men hon var i alla fall den som var torrast av oss sedan! Skönt att man kan skratta åt det ändå, i trapphuset lämnade vi en stor vattenpöl kvar efter oss... Och i bilen var det ingen som ville ha sina dygnsura byxor kvar på sig :P Haha tur att polisen inte stannade oss :P


På lördagkvällen åt vi godis och tittade på eurovision! Gick ju bra för Sverige! :D Massagestund hade vi också! Det är ju sååå skönt med massage! Och vi är ju så himmla duktiga på det nu med ;)


På söndagen begav vi oss redan 07.45 från Göteborg! Vi var perfekt i tid ner till Skolan! Kändes konstigt och det var faktiskt lite pirrigt i magen hos allihop när vi närmade oss de där sista backarna in mot skolan! Tänk att man har bott där 3år av sitt liv! Många minnen som kommer tillbaka! Det var jättekul att träffa alla igen och se omgivningarna! Vid 17-tiden splittrades vi åt, jag och Sara och Texas begav oss mot Göteborg, det blev en kort kväll, vi åt mat och såg en film, vid 22 gick vi och lade oss och sov till 10! :) Hörde med Eva-Karin om vi skulle träna lite agility för jag var träningssugen och Sara har ju hållt på med agility! Eva-Karin tyckte det var en väldigt bra idé! :D Även Texas var taggad, och Lotta och Fanny med! Det blev en bra träning! Eva-Karin hade kameran med sig men det blev inte en ända bild tagen! ;) Vi var för upptagna :P Trots att vi hade en "fotograf" med oss ju :P Efter träningen tog vi en tur på IKEA! Jag köpte ett nytt "får" till Texas! De håller i sådär 4år! Hopaps jag får köpa minst ett till!! <3


Nu sitter Sara på tåget, hon har en LÅNG reda framför sig! Ända till Luleå.. Hon är framme imorgon vid 11.30 :) Stackarna :/ Men kul att vi åker från när och fjärran för att träffas allihopa! De bästa vännerna


Nu ska jag och Texas softa lite, packa lite och sen fundera på vad vi ska hitta på denna veckan! Vi har semester hela veckan och börjar inte jobba förän på mångdag klockan 12! Det finns många olika alternativ för mig att hitta på, de svåra är att välja! ;)


Kram på er!


Jag och Texas med skolan i bakgrunden! :)


Middag i Halmstad! :)     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards