kittty

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Kitty Gustafsson - 12 maj 2011 22:12

Idag har jag och hunden överträffat oss själva! Jag vet inte vad vi gjorde, och jag vet inte hur vi ska göra om det! Två i stort sett felfria lopp på träningstävlingen i Mölndal! Benen skakade när jag gick i mål efter vårt första lopp! Vilken känsla jag och hunden levererade idag! :) Typiskt nog är ingen av loppen filmade, men det gör inget, för känslan finns kvar ett tag till! Fast hade varit kul för er att få se ;)


Det andra loppet visade domaren tydligen 5 fel för att han inte tog ett kontaktfält men jag var precis där och jag vet att han gick på det, men det är inte jag som dömer, därför är det skit samma. För mig var det två felfria lopp ikväll! Det andra loppet var dessutom ännu bättre än det första och jag tycker den banan var svårare! Två pallplatser! Jag svävar på ett moln och Texas är glad för att han äntligen fick kvällsmat ;)


Lycka till att sova ikväll! Är alldeles glad, samtidigt som tankarna flyger iväg till morgondagen, Voff-Voff ska sövas för att ta tandsten, det är alltid läskigt att söva både djur och människor, det ska även tas hudbiopsi för klådan vägrar försvinna, stackars T :( Men imorgon kväll kommer han ha alldeles fina tänder och tycka förskräckligt synd om sig själv ;) Jag ska pussa massa extra på honom då!!!!!!!!!!!!


Ha en bra kväll!!


Min agilityvovve som kan när han vill! Det visade han idag!! <3  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards