kittty

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Kitty Gustafsson - 1 maj 2011 20:41

Igår hade säkert en massa människor en väldigt trevlig kväll tillsammans! Jag och Texas jobbade hela dagen, sen simmade vi, det var trevligt för vi hade sällskpa av Eva-Karin och hennes hundar men jag var inte på g... Efter typ 15min tyckte jag att det fick räcka och badade av hunden, vi städade och jag åkte hem. Gick och lade mig 21.30, vilken fatastik valborg.. Hade av förklariga skäl knappt reflekterat över att det var den dagen :P

Sov dåligt trots att jag lade mig tidigt och var riktigt trött, det vill säga kändes lika borta i huvudet som när jag gick och lade mig... Vet inte vad det är med mig nu men det går nog snart över... Skulle packa lite både igår och idag, bara sådana grejer jag kan ta med mig till Halmstad IMORGON när jag kör ner för att hämta nyckeln till mitt nya hem, men jag har inte orkat engagera mig i det... Igår när jag kom hem packade jag diskmaskinen sen såg jag på film, idag startade jag den och har sen tittat på ett avsnitt av Nikita. Helst känns det som jag bara hade velat gå och lägga mig, men det kommer bli helt upp och ner om man lägger sig kl 20 och sen vaknar på natten... Texas har fått en bensträckare, men jag tog det lugnt. Imorgon ska vi i alla fall ut och åka bil, det tycker vi båda om! Och jag ska ta kort på min nya lägenhet så ni får se, tänkte även gå morgondagens promenad i vårt nya område för att se vad vi kan upptäcka där!


Jag vill få tillbaka min energi! Vill sluta känna mig så trött, eller jag vill i alla fall veta vad jag kan göra för att det ska bli bättre, det kanske bara är att vänta ut tröttheten?


Har mycket roligt att se fram emot, hoppas det hjälper till lite! Nästa helg kommer mamma och det är agilitytävlning! På söndagen åker jag ner till Halmstad och visar mamma och pappa lägenheten! :) Det ska bli kul! :D


Håll tummarna för att energin kommer tillbaka, känns som jag orkade hur mycket som helst förut i jämförelse med nu? Undra vad som hände... Det grämer mig......................


Hittade en jättegammal bild som jag har övat mig på i photoshop. Min tokfina vovve! :) Tycker om han ännu mer idag än vad jag gjorde igår, och imorgon kommer jag tycka om honom ännu mer!!!!!!!!!  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards