kittty

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Kitty Gustafsson - 15 september 2013 20:44

För det första bara måste jag berätta att jag och Tindra blivit uttagen till agilitylandslagets alldeles egna utvecklingsteam, U-Team! Som jag har gått och väntat på besked och nu äntligen har det kommit! I oktober åker vi till huvudstaden för en alldeles fantastiskt spännande helg! Vet inte så mycket vad det innebär att vara med i teamet mer än att det är bra såklart   Bra om man vill utvecklas och bli så bra att man kan vara med i landslaget i alla fall!   


Det var den allra största och roligaste nyheten!


Annars har dagen varit helt fantastiskt bra, vi har tränat agility med bästa gänget, på kurs hos Jenny Damm! Herregud vad jag känner att vi har utvecklats sen förra tillfället i juni! vilken tur att jag vågade pröva något nytt! Tror jag har hitta en egen handlingstyp som passar mig och Tindra ypperligt! Men måååste börja träna min kondis!! Var rejält trött sista varvet idag! Tyvärr har jag lite ont i min höft och drar mig för att sprinnga utanför agilityplanen... Får nog gå till sjukgymnasten och be om råd. Så kan vi ju inte ha detnär vi ska träna för att komma till landslaget    Är så stolt över mig och min lilla hund! Att springa agility med Tindra är typ bättre än vad jag drömde om när jag skaffade en border collie!   



  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards