kittty

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Kitty Gustafsson - 9 september 2013 15:20

Idag var det dags att pröva första egenritade banan! Det blev banan jag lade ut här innan! Kul att för förta gången känna skillnaden bakom tanken när man ritade banan och hur det blir när man bygger upp det. I vanliga fall har man ju också en tanke men det här var ändå lite speciellt, stort kliv i agilitykarriären skulle jag vilja säga *mohaha*    Trots att det var jätteroligt så känner jag mig bara på allbra humör idag och inte särskilt engagerad i träningaen... Mycket som snurrar runt idag!! (nervös för imorgon ska jag jobba dag på 61:an, är inte van vid de dagliga rutinerna längre, jag brukar sova då ;)) Klockan ringer på mig 05.15 så idag var jag tvungen att gå upp tidigt också för att kunna sova inatt... Kul när man måste börja planera några dygn innan att man ska jobba dag för att ens ha en chans att få sova lite   


Sen är det ju den där återkommande frågan vad man ska bli när man blir stor... Vad ska jag göra... Ja den frågan kommer ju på en titt som tätt och jag har förtsått att så lär det vara resten av livet, så man får fundera lite på den, göra några ändringar i livet om man tycker att man behöver det just nu, annars är man nöjd för ett tag och sen får man fundera på nytt om läget har förändrats till nästa gång tankarna dyker upp    Men som vanligt går det i alla fall ingen nöd på oss i Halmstad... Vi har det ganska bra!


Här kommer en liten film på dagens bananalys! S-svängarna vinner alltid...   



Tack för tipset igår pappa, ska fundera på det lite till bara   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards