kittty

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Kitty Gustafsson - 15 maj 2012 18:52

Tror minsann att jag varit ganska dålig på att uppdatera er vad vi har gjort de senaste! Vi har för det mesta en massa trevligheter för oss och ibland följer kameran med men det är inte alltid bilderna hamnar här så nu ska ni få se lite bilder tänkte jag! Det är en blandning av senaste veckans aktiviteter! Vi hade besök av Deciree och Josefine! De hade med sig sina stora vovvar! Tindra såg mest ut som en liten skit brevid dem! Först var de lite läskiga men när det var dags för bus på stranden var inte valpen sen att knycka leksaken och springa järnet! Är man envis så går det, hon hade ju fördelen av att iaf varra smidigast ;)


   

Tindra först!


  

Och de andra efter ;)


  

Det här är Munin! :)


  

  

Och det här är Qunnie, en glad rischen! :)


    


Vi har även varit på brukshundsklubben i Falkenberg och tränat agility med Elin, Ola och Fredrika!

Elins fina Älva! Blåare ögon får man leta efter


 

Och de två finaste


Senaste bilderna kommer från idag! Jag tog och stoppade in vovvarna i den guldiga och åkte till Knäred! Hälsade på hos Ulrica på hennes gård Lyckebo! Hon har en bordercollie och en flatte och lite får! :) Fick kontakt med henne via en blogg och vi har länge funderats på att träffa för att träna lite hund, jag tog kontakt med henne först för att jag såg att hon hade får! Hundarna r verkligen ett bra sätt att få kontakt med andra människor! Så trevligt hundprat, en skogstur och en stund i fårhagen blev det! Vi satt mest och kollade på hennes fina får och lamm, Tindra flyttade fåren lite, men en tacka väntade lamm så vi ville inte pressa henne idag. Men vi ses säkert igen! Hennes dotter vill börja träna agility med bc:n och jag hjälper ju gärna till med det jag kan :) Sen kanske det blir lite vallning tillsammans också :) Vi får väl se! En trevlig dag har vi haft!


   

Det här är lilla Coffee! En av Chilis valpar, hon var 4månader och tyckte såklart Tindra var bästa lek kompisen! :)

    

Som vanligt älskar alla valpar Texas!


  

Och Texas flummar gärna till det! :)


  

Häftiga Texas tycker Coffee :)


  

Tindra tycker ju pinnar är skitkul också! :)


Och sen har vi fårbilder! Underbara får och lamm! Man kan titta på dem hur länge som helst! De är så fina!!!

Vill ha


                

Min lilla vallhund


Sist men inte minst har jag varit och köpt blommer till balkongen! Va gröna fingrar jag har ;) Undra hur länge de överlever! ;)


                

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards