kittty

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Kitty Gustafsson - 6 maj 2012 21:45

Idag var en j*vla dag på jobbet, mest handlade det nog om att inte jag är i form nu, och till det så var det alldeles förmycket att göra och uppförsbacken som man jobbade mot idag tog ALDRIG slut! Blir så trött, ledsen och besviken... Vet inte på vad eller varför men JAG ORKAR INTE MER IBLAND, och idag var en sån dag! Och imorogn är det bara att ta tag i att igen... Känns inget bra just nu :(


SÅ vi lämnar jobbet och det tråkiga där, ett härligt gäng tränade agility ikväll! Världens bästa hundsport! Fattar inte hur jag kunde bli såååå fast i det! Men nu är jag det, och det är så fruktansvärt roligt!


Tindra övade på sina nosduttar på vippen ikväll, Texas körde hoppbana!

Efter 2h på klubben tyckte jag det verkade kul med lite film, stackars valpen fick ställa upp ;) Och det gjorde hon ju gärna! Hon är så duktig! Hon är som gjorde för den här sporten! Det tror jag ;) Hon älskar det vi gör i alla fall! Och jag älskar henne <3 och Texas <3 Det bästa som finns! :))


Här kommer filmen! Go kväll!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards