kittty

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Kitty Gustafsson - 3 maj 2012 23:09

Idag har det varit en alladeles fantastik dag i Halmstad! Nästan sommar faktiskt, fast inte så där alldeles för varmt utan alldeles perfekt! Jag har fått lite färg i ansiktet ikväll men ändå har jag varit inne ganska mycket... Idag har det städats och tvättats, välbehövligt men otroligt drygt att behöva göra en sådan här fin dag... Kunde dock inte vänta med det en vecka till ;) Men utöver det har jag hunnit med att åka till ett grustag och bada med vovvarna! Marie och brosan Eliot var också med! Valparna fick sig en simlektion och de tycket, efter lite tvivel att det var helt okej att bada och simma! KUL! :D


Åt en god kvällsmat idag, stekt lax med rotgrönsaker och sötpotatis i ugnen med en avokado dipp! Mums! Efter det åkte vi och tränade agility med Elin, kändes tugnt i magen ;) Men bra i benen! Texas var kung ikväll! Han är bra i sin tass igen och ikväll var första gången han sprang agility sen tävlingen, och det gjorde han med den äran! Duktiga lilla vovve! Kände mig riktigt nöjd när jag kom hem när jag fick vara så lycklig och glad åt båda mina vovvar idag! Tjoho va vi är bra!!! SÅ kändes det! :)) Här kommer lite godbitar från kvällsträningen! Ha det fint! /K & T & t


Som ni hör på filmerna skäller Texas när jag tränar med Tindra och Tindra när jag tränar med Texas... INte lätt det där, VILL INTE HA DET SÅ... Sätter jag Tindra i bilen så YLAR hon, visste inte ens att hon kunde det... Det låter INTE vackert... Blir antiskällhalsband på det helt enkelt ;) Vill ju inte bråka med dem....! Någon som har ett tips??? :)




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards