kittty

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Kitty Gustafsson - 6 november 2012 19:32

Igår på promenaden med Eva-Karin fick vovvarna låna hennes lyshalsband som hon har till sina vovvar egentligen (men jag hade ju inga reflexer med alls), och gud var det var skönt att se var dem var i skogen, så fort det börjar skymma är det lätt att tappa bort en svart/vit border collie och en brun/vit springer i terrängen, inte för att de brukar gå så långt iväg men ändå, skönt att se var dem är! Och ÄNNU VIKTIGARE att andra se att dem är där, bilar cyklister och så vidare. Kom fram till att det var dags att införskaffa egna lyshalsband till vovvarna i alla fall... Hade ett till Texas för länge sen, Blinki hette det, jag älskade det, men det finns inte i affär längre, och efter flera år så gick det väl sönder.... Ja velig som man är var det svårt att bestämma sig, men nu har jag betällt två Visiglo L.E.D halsband.


 


Håller tummarna för att jag blir lika nöjd som alla andra!   


Sov som en stock idag, från 08.00-15.30 till och med drömsömn, lovely! En natt kvar sen ledig igen!!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards