kittty

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Kitty Gustafsson - 5 november 2012 18:06

Jaaa, jag fick gå nästan en hel timme i skogen (mest på grusväg) idag tillsammans med bästaste vovvarna och Eva-Karin! Kan inte fatta att det skulle bli så att vi bodde i samma stad igen, grymt kul!!!


Jobbade inatt! Det gick bra, som tur var!! Hade varit lite jobbigt annars! Var en VÄLDIGT lugn natt, och igår klagade jag inte alls på det! Väldigt skön natt att "skolas" in på igen. Så nu kör vi på och så håller vi tummarna att foten håller! Men det känns faktiskt som att den bara blir bättre och bättre. Jag kunde ju faktiskt gå på en promenad idag!!! Och när jag gjorde mina rehabövningar nu efter promenaden kändes foten stabilare än vad den gjort på länge! Ett gott tecken! Längtar tills på tordags så jag kan fråga om jag får börja springa nu!!!!   


Eva-Karin har tagit med bästaste vovvarna hem, det blir en sleepover i Oskarström för deras del. Då slipper de sova hela dagen imorgon, och så får de gå på en ordentlig promenad och sen tar jag Lotta och Fanny när Eva-Karin jobabr igen. Teamwork på hög nivå! Det blir så mycket roligare så!! Men va tomt det är utan dem   Bjuder på lite ordeigarde bilder från Tylösand! Ha det fint!!


                         

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards