kittty

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Kitty Gustafsson - 3 november 2012 13:39

Den här dagen har bara varti sådär bra till nu, trött som en tok, trots vila i 1vecka!? har halvslumrat igenom förmiddagen på soffan framför en greg derrett film, den får nog ses om, har nog missat något   


Har ont i foten, eller ja det har jag ju haft alla dagar bara det att jag "orkar" inte med smärtan just idag, just nu, kanske därför jag är så trött med, ville så mycket igår att då "står man ut" men idag har jag inte lika mycket planerat och vet att jag kan ta det lugnt, och därför står jag inte ut... Lagade mig lite biffar till lunch, mammas biffar, bästa biffarna, idag blev dem lika bra som mammas med!  Och ikväll blir det pizza och CSI hos Evves place!


Texas har intagit soffläge brevid mig, medans den lilla border collien roar sig bäst hon kan med sina leksaker! Ska i alla fall bli en liten promenad för vovvarna idag med Eva-Karin, jag tror vi tar stranden så kan jag halta med, men vi får se! Eva-Karin ska bara vakna och så, en del av oss jobbar ju på nätterna och sover på dagarna! ;) Imorgon natt är det min tur...


För drygt 1år sedan på strandpromenad...   


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards