kittty

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Kitty Gustafsson - 1 augusti 2011 18:13

Hej hopp!

Idag har jag varit i Skåneland och tittat på soffa! Har hittat en som föll mig i smaken! Den kommer från Trademax, de har hemlevernas på 3-5dagar, soffan är lagomstor för mitt vardagsrum, den har en divan, den är liiiiite hård, men när man sitter i den mycket blir den väl mjuk? ;) Den var inte så där mmm, va skön den är men den är snygg, och det råkar vara en bäddsoffa! Priset är också helt okej, så frågan är om man ska slå till... Kitty kommer väl hinna fundera så länge att den inte finns kvar när hon har bestämt sig.. ;) Eller så är i alla fall rean slut.. Och då blir den dyr.. :P Får fundera på det ;)


Så här ser den ut, men den kommer ha svarta fötter! Inte träfärgade! Hur tänkte de liksom ;)


Anna-Karin och hennes killevän mötte upp i Helsingborg! Mycket trevligt! Haha insåg att de tär bra att ha vänner utsprida runt om i Sverige! :D Men det hade inte gjort något om några fler bodde i Halmstad faktiskt :( Efter sofftittandet åkte vi till Väla köpcenter! Jag köpte mig en ny klocka och ett linne! Hade en mycket trevlig dag med vännerna i alla fall!


Lilla T blev återigen dålig i magen igår :( När jag kom hem på kvällen hade det hänt en olycka inne, stackarn såg så ledsen ut... Och han kan inte hålla sig hela nätterna heller så 04.45 var vi ute och sket, skit också :( Men idag när jag har varit borta har det gått bra, men det var kris när jag kom hem :) Men ingen olycka inne! Kan vi inte få vara friska i magarna nu??


Har varit och hämtat mina tapeter nu också! Det kommer bli så fint i mitt sovrum! :D Ni får snällt vänta och se ;)


Ha en bra kväll!

K&T  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards