kittty

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Kitty Gustafsson - 30 juli 2012 10:06


Semestrar hemma hos Familjen i Blekinge i fulla drag! Vi har målat hus, tränat agility på Glimmagården, njutit av dagen, tittat på agility i världsklass i Kristianstad, ätit massor av god mat och umgåts med de bästa som finns!


Jag är så nöjd med min semester!! Har ett par dagar kvar innan jag tar mamma och pappa med mig till Halmstad för att avsluta en härlig sommarsemester innan det är dags att börja jobba igen på måndag natt. Har blivt ganska så förkyld så igår hade vi en lugn dag hemma. Eller lugn och lugn, Tindra och Fiffi håller varandra sysselsatta större delen av dagen och de flyger fram i trädgården tillsammans! Det är jätteroligt att titta på dem! Bästa kompisarna! Fiffi och Evve kommer till Halmstad i höst för att plugga så då kommer de få fortsätta att träffas säkert ganska ofta! Det blir kul och bra, de är så välkomna! :) Och i Oktober kommer Eva-Karin och Fanny och Lotta också till Halmstad! Tjoho!!! :D Då ska det tränas agility, va kul vi ska ha!!! :D


Här kommer några favoritbilder från dagarna i Karlstad, duktiga Texas! Jag är verkligen så glad för det vi presterade där uppe! Vi kan säkert mer längre fram om vi får träna och får upp farten, men de loppen vi körde gav jag gärnet, tror aldrig jag har varit en så bra handler som i de loppen och Texas var taggad och med mig i alla utom ett lopp av åtta. Och det tillsammans med alla bra tips och heja rop så lärde vi oss otroligt mycket om oss själva de dagarna. Jag känner att vi tog ett kliv framåti vår träning och det känns så roligt!!! :) Nu Semester igen!! :))



"Vänta på mig!!!"


 

Tindra tar alla uppgifter på stort allvar, här övar hon sig på att gå i stegen! Kan vara bra för framtida fysträning! Koncentrationen är stor! :)


 

Och nosduttarna jobbar vi på! Hon börjar få tillbaka intensiteten och blir rejällt taggad, nu ska vi bara lyckas föra över det på kontakthindrena! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards