kittty

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Kitty Gustafsson - 1 juli 2012 19:19

Idag ahar vi varit på en blöt agilitytävling i Oskarström, det regnade tills dess att vi hade kört klart, sen blev det uppehåll och nu sitter jag här med solbrända kinder.. Snacka om omväxlande väder!


Det regnade så mycket när Texas körde att han inte kunde sitta i starten? Hallå, vad hände där min lilla vattenhund? Men vad gör det, vi sprang felfritt med lite tidsfel, jag sprang dock inte som jag hade tänkt, fanns inte tillräckligt med fart för det :P Så ingen snygg handling men voff-voff var grym! Blir så glad att vi ändå har kommit så här långt, min lilla brun-vita agilityhund! Han är egentligen bra duktig, det är bara den där farten! Han är ju säkerheten själv på alla hinder och nu mer svårigheter! Vi kör ju faktiskt agility tillsammans nu förtiden, och jag älskar det! Tusen tack underbara lilla hund för ett fint race idag, va vi är bra!! Och sen fick vi se mamma Kate kör agility också! Hon är ju störtskön!!! Är så glad att hon är mamma till min lilla Bc, kunde inte haft bättre! Tjoho va vi ska springa gärnet på agilitybanorna Tindra!!!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards