kittty

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Kitty Gustafsson - 28 december 2012 22:43

Fick i uppgift att tömma mammas kamera inför kommande resa. Hittade den här bilden på minneskortet (måste verkligen varit dags att tömma kameran). Bilden är tagen på julafton 2011, Tindra är fortfarande en liten knähund men nu sitter hon i knäet för att hon vill, då satt hon nog i knäet för att inte hitta på bus <3


  

Det är nog kulorna i granen som ser lockande ut eller vad tror ni? Kan ju vara paketen med snöre som ligger under granen också   


Idag har Blekinge äntligen bjudit på en fin dag! Den har spenderats först ute med mamma och sen på lite mellansdagsrea! Inget spännande inhandlat, och det som inhandlades var inte på rea    Men underbart att få vara med Mamma lite! Imorgon bär det av mot Halmstad igen, och har vi tur så står det en säck hundmat på oss och väntar utanför dörren, för den snälla killen från DHL levererad paketet till dörren (för första gången) och så är man inte hemma! Typiskt, men jag sa inte det till honom, det står ju liksom i avtalet att det är så men har alltid fått hämta ut paketet själv ändå, jag tackade bara så mycket för att han lämnat det och var glad för att han stället det i trapphuset och inte ute   Vilken tant i min trappuppgång är i behov av högenergifoder för hundar liksom   


God natt på er!


Och ta hand om varandra!   





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards