kittty

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Kitty Gustafsson - 20 december 2012 20:57

Tror detta blir det sista inlägget detta året! Det är full rulle och på julafton åker jag och hundarna hem till familjen för jullov! En hel vecka ska vi vara lediga och bara njuta! Man kan väl sammanfatta året 2012 som ett agilityår! Tindra och jag har lagt otaliga timmar på att träna tillsammans, Texas med såklart men han behöver nu mer bara träna när han har lust, och det är han nöjd med! Han har aldrig haft en så bra tävlingssäsong som denna! (Hans andra säsong!) Så många felfria lopp vi har gjort, vi hade en grym debut vecka i klass 2 på Värmlandsrallyt och han kom 2:a på både DM och KM!

Han är helt klart bäst när det gäller!!!


Tindra och jag har tränat grunder, grunder och grunder, i December har vi tagit oss ett stort kliv och kombinationerna har blivit banor imellan åt. Vi har varit på vår första kurs och den var GRYM!!! Har aldrig haft så kul på agilityplanen som då!!! Det var precis vad vi behövde! Sen får vi se om vi ska fortsätta köra greg eller om vi ska blanda handling som vi själva vill. Mest av allt ska vi bara ha kul! Vi kör agility för att vi vill, vi kör som vi vill och vi gör det absolut inte för någonannans skull. Vi bara ÄLSKAR AGILITY jag och Tindra! Och vi ser fram emot att få komma ut och tävla nästa år, det får gå som det går, men vi ska inte vara fega, vi ska inte vara rädda för att göra fel, vi ska vara snabba och modiga! Det blir så mycket roligare så!


Ni brukar ju få filmer, idag blir det med film, men den innehåller bara en massa bilder från året, som en egen liten påminnelse om ett väldigt  trevligt år! Titta och njut, om ni vill. Annars önskar jag er alla en


God Jul och Ett Gott Nytt År!!!!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards