kittty

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Känns som en förlängd semester!

Av Kitty Gustafsson - 17 augusti 2012 14:14

I flera dagar har vi haft besök av Eva-Karin, Emma, bebisen Lilly och hundarna Lotta, Fanny och Kiwi. Ja som ni förstår har det varit fullt i min lilla lägenhet, men kan ju inte påstå att vi spenderat så mycket tid i den precis. Här har det varit fullt upp, bus på hundstranden, agilityträning, vallning, promenader och god mat! Hundarna har haft helt fantastiska dagar, det har varit lite hundkollo över det liksom! Även vi tvåbenta har tagit oss ett dopp i havet, Halmstad har verkligen bjudit oss på helt underbara dagar! Tusen tack för trevligt sällskap!!! Här kommer en hel drös med fantastiska bilder! Titta och njut!


Du tindrar Tindra! Fina lilla bc-hund!!!


 

Hittar du nåt?


 

TIndra blir 1år nästa månad, men hon ser fortfarande ganska valpig ut <3


 

Ett härligt gäng! Dessutom strandens mest väluppfostrade, vi har fått så mycket fina kommentarer om våra duktiga hundar! Ett par stannade och tittade på oss lääänge när vi tränade och busade med dem! Kul!


 

Texas mycket missnöjd över att få ha snöre på sig... Då kan man ju inte simma :( Men Texas simmar inte bara, han dricker halva havet också... Inte bra...


         

Texas


 

Lotta


 

Kiwi


 

Fanny


 

Tindra


   

Hela gänget :))


   

Det finns VÄLDIGT mycket att upptäcka på en strand!!!


 

Vackraste Lotta!!!


 

Ibland kan jag och Tindra hitta en väldigt bra känsla i fårhagen, då känns det helt underbart!!!


 

Min fina vallhund! <3


 

"Snälla fåret kan du flytta lite på dig?"


 

Det var en stor flock med får att börja på men Fanny fann det lite intressant med får denna gången!


 

"Är det inte min tur snart igen!?"


 

Tindra prövar att hoppa ett högt hinder!


 

Brosan Eliot


 

Fanny  



 
 
Ingen bild

Josefin

17 augusti 2012 16:20

Så fina bilder : )

 
Ingen bild

Mamma

17 augusti 2012 18:35

Hej!
Vilka härliga bilder med mycket glädje o rörelse i. Ha en bra dag!
Mamma

 
Eva-Karin

Eva-Karin

17 augusti 2012 20:25

Härliga bilder från ett par riktigt underbara dagar!!

http://lottaofanny.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

19 augusti 2012 13:09

Längtar tillbaka! :D

http://kiwihunden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards