kittty

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Kitty Gustafsson - 5 augusti 2012 22:30

Sista kvällen på semestern, imorgon natt jobbar vi igen! Haft en toppen semester som har avslutats på bästa sätt i Halmstad med besök av mamma, pappa och idag även syster! Vi har varit runt i hela Halmstad och letat efter bostad till Blomman och Evve, även till mig faktiskt! :D Jag och Eva-Karin hade hittat ett litet hus utanför Åled som skulle hyras ut, ett litet hus med en inhängnad trädgård och möjlighet till fårhage precis utanför dörren!? :D Ja det låter jättebra men magkänslan sa att huset var lite litet för oss två och fyra stycken hundar så vi tackade nej. Och just nu känns det väldigt rätt, det finns ingen ide att ta första bästa, det var ju inte pefekt, och jag tror vi behöver något större om det ska bli roligt! Har i alla fall tänkt väldigt mycket idag fram och tillbaka och jag har kommit fram till att jag verkligen trivs i min lägenhet, om jag nu måste bo i en lägenhet istället för ett hus/stuga med trädgård nu så vill jag inte bo någon annanstans just nu, min perfekta lilla lägenhet på Landfästet i Halmstad kostar lite mer än om jag hade bytt men efter idag har jag bestämmt mig för att inte tänka pådet, utan bara njuta av min fin fina lägenhet! Och visst det går mycket folk på grusvägen där jag ska rasta mina hundar, men vi får väl åka till skogen ännu mer om jag tycker att det blir trångt... Jag har ju i alla fall nära till jobbet, och det kommer bli så HIMMLA ROLIGT I HÖST när Eva-Karin flyttar ner, Elin kommer tillbaka från sin sommarsemester med lilla Joule och Älva och Jonas :D Och så har vi Marie och brosan Eliot och fåren! Och så alla ni andra som jag känner :D Jag ser fram emot min höst och vinter!!! Jag har bestämt mig för att jag ska ha riktigt roligt och njuta av stunden! :)


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards