kittty

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Kitty Gustafsson - 28 augusti 2012 19:11

I söndags flyttade min stora syster och hennes vovve in hos oss. Det går kalasbra! Tindra och Fiffi busar hela tiden, till och med på natten när de ska sova :P Tipasde Evve om att kanske dela på dom men nä, det var lugnt ;) Haha jo säkert :P Tindra sov i alla fall gott sen när jag kom hem från jobbet och skulle sova! Texas, ja han hade intagit soffläge hela natten, ingen är väl förvånad :) Igår kväll var vi nere på hundstarnade, den måste ju såklart upplevas när man är i Halmstad! Tycker det ska bli väldigt trevligt och ha syster i stan! :) Får väl se när hon hittar någon egen stans att bo bara ;) Imorgon ska vi åka en tur till Ullared och Gekås! Texas känner att han är i behov av lila prinsessbädd... Lotta hade nämligen fått en sådan när de var på besök och nu bor den här tills de flyttar ner i Oktober! :D


Ta en kölapp för att få ligga på den lila sängen :) Tydligen väldigt populär! :)


Tindra ligger mest på sidan och så viker hon det ena frambenet runt det andra när hon sover. Frågade om syskonen gjorde detsamma, har nämligen aldrig sett någon ligga så där. Första gången trodde jag mest att det var en slup, men jag har förstått att det "ska vara så". Efter att jag frågade har jag fått två stycken bilder på när hennes syskon ligger likadant, så det ligger tydligen i släkten! Genetik är verkligen intressant ;) Tänk att till och med hur man ligger bäst och sover går i arv!? :D


Sötisar <3   

  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards