kittty

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Kitty Gustafsson - 19 oktober 2011 18:23

...sitter jag och letar upp bilder och hemsidor på släktingar! Det är en alldeles prefekt dag för att sitta och göra sånt här på! Det blåser storm ute och om vartannat så vräker regnet ner. Idag är min vända tillbaka dygnet dag så det gäller att hålla sig vaken! Efter 3 nätter är man lite mör och kan väl erkänna att sova hade varit skönt ;) Men nu har jag ju fullt upp med att kolla upp släktingar! Här kommer en bilder på mor, far och deras föräldrar!


Det här är Pappa Eije

GK VALLH PR SE AG(HOPP)CH SE AGCH Natvikens Ejie, han är även agilitychampion i Finland! Duktiga pappa Eije!


Och här har vi farfar Elvis

GK VALLH PR SE AG(HOPP)CH SE AGCH All Trade Flower Power Elvis. Han har varit med och tävla i agilitylandslaget!

(Bild lånad från http://vallreg.svak.se/


Sist men inte minst på pappas sida har vi farmor "Ginza"

GK VALLH PR SE AG(HOPP)CH SE AGCH Ginza

(Bild lånad från http://vallreg.svak.se/ )


Alla tre är champions i både hopp- och agilityklass. Valpen får alltså massa agilitygener från pappans sida och det borde inte bli någon problem med farten vill jag lova!


På mammans sida har vi då Mamma Kate

 

GK VALLH PR Take Time Kate

Mamma Kate tävlar också i agility och hon har massa potantial! Hon är jätteduktig! 

Ser mycket trevlig ut på de filmer jag har sett.

(Bilden är lånad från http://www.glimmagarden.com/indexh.htm )


Mormor:

 

GK VALLH PR Lass

(Bild lånad från http://vallreg.svak.se/ )


Morfar till valpen är GK VALLH PR Walkabout Thorn 

(Bild lånad från http://vallreg.svak.se/ )


Valpen har lite att brås på! Det är ett helt gäng med härliga hundar det här!

Jag håller på att längta ihjäl mig efter den! Lovar att ni kommer få se mycket av henne här :) Det känns verkligen som om jag är på väg mot något jättebra! Jag har varit lite deppig ett tag för att jag inte vetat vad jag ska göra med mitt liv men just nu vet jag, och det ska bli så fruktansvärt kul! Kan inte sluta le trots att jag är jättetrött! :P


Tjoho! Hej svejs! :)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards