kittty

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Kitty Gustafsson - 12 oktober 2011 20:11

Idag åkte jag och vovven till Västra stranden, det är hundstranden i Halmstad det! Fast nu har vi väl börjat den årstiden att folk inte är på stränderna så nu kan man nog gå på vilken strand man vill med hunden! Det brukar vara trevlig stämning och hundarna brukar inte springa fram till varandra. Varken jag eller min hund uppskattar när andra hundar kommer framrusande. Idag var en sådan dag när alla kom framrusande... Blir så trött, okej om man försöker träna med sin hund men de här personerna gjorde ju ingenting, de fick sig en omgång av mig. Sen hade vi en trevlig promenad på stranden ända tills vi skulle gå, då kommer det en stor svart bamse hund fram till oss som också stuckit från matte och husse. Och då pratar vi en lååång väg från matte och husse, bara för att hälsa på oss! Fick gåshud, obehaglitgt men det gick bra! Kameran fick följa med och lite härliga bilder blev det! :)


          

Vovvens fina tassavtryck <3


          

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards