kittty

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Kitty Gustafsson - 18 oktober 2011 17:45

Lilla hunden blir bara busigare med åren, det är ett som är säkert! Han hittar på hyss om han aldrig har gjort förut! :P Undra hur det ska gå när valpen kommer ;) Kommer ha fullt upp! :D


Hade missat att det stod en stängd frolicpåse i en plastpåse på golvet i hallen, och oavsett så ska han ju inte röra den, och han har inte ätit grejer så förut, MEN när jag jobbade min första natt nu och kom hem så var det en skamsen hund som stod innan för dörren. Såg en söndersliten plastpåse och hittade en nästan uppäten frolicpåse!!! 1kg Frolic på en natt! Vovven såg ut som jultomten själv! Han var jättetörstig då han hade druckit upp allt vatten och han ville så klart ut!!! Tror aldrig jag sett en hund skit så som han har gjorde igår! :D Haha, och han mådde som han förtjänade ;) Varken frukost eller kvällsmat blev det efter det där! ;) Men nu är allt återställt till det normala och vovven orkade med en cykeltur idag! ;)

Har beställt nya leksaker! Ser så härligt ut att kampa med dessa fårskinnsleksaker som är så populära just nu. Men ni får ju hålla med om att det ser skönare ut att kampa och dra i dess än i ett tunt rep!! Måste vara bättre för tänderna med!


   

Vi tog en liten med boll och en lite större utan boll! :)

Vi beställde från hundkompaniet K9, de hade de billigaste fårskinnsleksakerna och billigaste frakten! :)

http://hundkompanietk9.se/


Längtar efter min "kamphund" :) Jag ska allt lära valpen att kampa är den bästa belöningen som finns!! :) Om 1vecka ska jag hälsa på valparna igen!! Då är de nästan 5 veckor! :) Tiden går ju nääästan fort ;)


En natt kvar sen är jag ledig! Har lite olika saker planerade så det blir nog trevligt! ;) Kommer sakna all ledig fritid när jag börjar jobba dag igen men det är lite skönt med för att jobba nätter är lite slitigt på kroppen! :)


Hej svejs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards