kittty

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Trevlig helg

Av Kitty Gustafsson - 17 april 2011 22:16

Helgen har flutit förbi på ett alldeles angenämt sätt! Idag vaknade jag hyfsat pigg och glad, började rota runt överallt, packade lite här och lite där. Det innebär att de nu står minst en flyttlåda i varje rum plus att en massa saker är framdragna och ligger huller om buller överallt i mitt lilla hem! :) Allt ska ju packas ner så fattar inte varför det ska vara så omständigt ;) Men försöker göra packningen vettig, och SLÄNGA SÅNT MAN INTE BEHÖVER!! Kommer bli roligare att plocka upp den då hoppas jag! ;)


Efter att jag hade packat lite beslutade jag mig för att hunden skulle trimams lite! Han och jag ska med Eva-Karin upp till värmland i slutet på veckan och då får man ju se lite vettig ut :) Det blev himmla bra! Bara så att ni vet ;) Och mitt i allt fick jag för mig att tvätta också så nu har jag ingen tvätt och alla lakan som gästerna använde är också tvättade och vikta! Vilken dag! Dessutom avslutades den på allra bästa sätt med agilityträning på klubben tillsammans med E-K, L & F! Hämtade upp dem efter jobbet, det var prat om att simma djuren kl 17 idag när Eva-Karin slutat jobba, men de simmade igår och det var alldeles för fint väder för att stå där inne! Alla tre vovvarna var taggade! Älskar att träna vovven när han är med på noterna så där! :) Kan kanske bli en bra agilityhund trots allt ;) Men envisa lilla vovve! Älskar honom! ;)


Så här såg vovvarna ut innan badet, Fanny och Texas väntar otåligt på att få bada och Lotta vill helst slippa blöta ner dig :) Älskar att de har så framträdande personligheter den lilla trion! :) I vått och tort är ni i alla fall helt fantastiska vovvar!



Har en skön vecka framför mig på jobbet!

8-17 måndag, 8-12 tisdag och onsdag och 8-14.30 på torsdag! Sen är det påskledigt till tisdag nästa vecka! :) Naaajs jag har det! ;)

På tisdag ska jag till käkkirurgen på 6 månaders återbesök. Ursäkta mig, men tänk att det imorgon har gått exakt 6 månader sedan min käkoperation!? Det är lite svårt att förstå! :) Ska bli skönt att avsluta det nu samtidigt som jag flyttar! :) Hoppas de är nöjda, det är jag!


God natt!  

 
 
Ingen bild

Mamma

18 april 2011 08:10

God Morgon!
Sitter här för att komma igång med pappers sortering i ofantlighet känns det som. Helgen har varit super. Evve tvättade våra tre "gående" bilar igår vissa glänser då o en del skurades men fick inte glans ändå. Alla är rena iallafall. Pappa o jag jobbade i trädgården och jag var hos Mormor o Moster och gjorde Påskfint. De var härligt nöjda. Ha det bra!
Mamma

 
Eva-Karin, Lotta och Fanny

Eva-Karin, Lotta och Fanny

18 april 2011 09:33

Skönt att vara igång med packandet, även om det inte är så kul att bo i en lägenhet full av kartonger! Synd att du jobbar idag, fö rhade gärna åkt iväg med vår underbara trio och hitta på något! Väldigt mydig bild du hade på dem. Helt ofantligt hur mycket vi kommer sakna er!!
Kram

http://lottaskoja.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards