kittty

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Kitty Gustafsson - 21 april 2011 17:17

Det ska bli så skönt med lite "påskledighet"! Ikväll när E-K slutat jobba åker vi!! Den guldiga bilen rullar mot Karlstad och fyra härliga dagar i skogen!! Paddla kanot, hoppa över lite agilityhinder, slappa och leva hundliv! Det ska vi göra, och lite till! :)


Igår var det agilityträning för Jenny igen! Skitkul!! Men Texas var inte lika taggad denna gången som förra gången.. Men det kanske han är nästa gång ;) Jag ska i alla fall försöka att inte deppa ihop för att det inte blir rätt... Det gör ju inte att vovven springer fortare...! Näe tänk om man hade en BC ;) Vill ha vill ha vill ha! Jag vill springa så fort jag bara kan och försöka hinna med hunden, istället för att springa ifårn hunden för att hunden inte har lust...! :P Men när Texas springer, vilket han gör vissa gånger, då är han bra han med ;) Jag älskare honom oavsett, bara lite mindre just då ;)


Och just det, imorse postade jag min uppsägning av lägenheten! Känns konstigt att tänka att man ska flytta härifrån, det är ju mitt hem! Men jag ska ju bygga upp ett nytt :) Det ska bli spännande!


Nehepp nu ska jag packa lite till, kommer garanterat ha för mycket grejer med mig ;) Men hellre det än att stå utan...! Ha det bäst!


Glad Påsk önskar

K & T

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards