kittty

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Kitty Gustafsson - 4 april 2011 17:53

Idag tog jag sovmorgon till halv elva! Det var fantastiskt skönt att få sova ut! Var ganska så uppe i varv i går när jag kom hem från Halmstad! Vilken lägenhet, det stod mitt namn på den! Jag hoppas innerligt att HFAB fattar att det är där jag ska bo! :) Får reda på det antingen på fredag eller i början på nästa vecka! Jag har ringt dem idag och meddelat mitt stora intresse! :)


Annars har jag vänt ut och in på ett skåp idag, alla grejerna ligger i sängen ;) Får nog ta tag i det där innan kvällen för vill gärna sova mjukt i min säng inatt ;) Usch vad det är svårt att göra sig av med grejer! Hittar ju saker jag inte har haft framme sedan jag flyttade hit men inte kan jag göra mig av med dem nu med, gamla kort och fotonegativ, kan man slänga det? :/ Det är ju kul att titta på när man packar även om jag inte kommer titta på de mer förän nästa gång jag flyttar... Gamla minnen ju :P

Och C-uppstsen, artiklarna och underlaget för den, det kan man väl slänga? Jag vill ju helt inte läsa de igen ;) Då läser jag ju hellre min uppsats en gång till, den ska ju sammanfatta vad som står i alla de där artiklarna ;) Har inte kastat det än :P Men det lutar åt det ;) Jobbar på det liksom!


Vovven och jag har varit på den obligatoriska promenaden också! Vädret började grått, dimmigt och tråkigt som det har varit de senaste dagarna, men så vi tre tiden så sprack det upp och då gick vi ute! Den som väntar tillräckligt länge ;) Ibland lönar det sig... Ibland ångrar man att man inte gick ut tidigare! ;)


Nej nu ska jag fortsätta plocka i högen på sängen! :) Har haft en paus med lite Blue Bloods på tv och lite middag! Det blev currykyckling med ris, visst låter det gott pappa? ;) Det var det i alla fall! :D


Kramar!


 

Voff-Voff vill inte torkas, han vill bada mer!! :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards