kittty

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Kitty Gustafsson - 14 april 2011 17:43

Idag har det vädret blommat ut! Och när vädret gör det följer trädknoppar, gräs och blommor efter! Det är så häftigt att vara ute coh nästan se hur allt jobbar på att slå ut! Idag öppnades balkongdörren på lunchrasten och folk strömmade ut och satt ute och åt! Det var lite blåsigt sa dom som inte satt vid husväggen ;) Men vad vet jag ;) Jag satt ju där i lä och bara njöt!


Det har varit lite hemmatid det senaste och det ser ut som ett kaos i hela min "ostädade lägenhet"! Idag MÅSTE jag städa, får besök av mitt gudbarn med familj imorgon och då kan det inte vara hundår och grejer överallt! Lite ordning måste det vara! :) Så jag kommer inte undan!


Igår var första träningstillfället i agility för Jenny på jobbet! Skit kul rent ut sagt! Insåg vikten av att matte har bra kondition och att hon kan röra på fötterna och som alltid när man har saker man MÅSTE göra så blir andra roligare! Därför sitter jag här nu trött i benen och halvsvettig för jag och vovven har varit ute och joggat 3km :P Haha det krävs inte mycket ;) Nej skojar, det var skönt i alla fall! Tänkte att liten jogg kunde passa vovven idag för han kan ju tänkas vara lite trött i kroppen efter agilityn igår! Han fick ju jobba på ganska bra! :) Skönt att röra på musklerna i ett behaglit tempo hoppas jag! :) Han verkar i alla fall nöjd där han ligger nu!


Jag ska hoppa in i duschen nu, sen hoppas jag vara full av energi och tar tag i mig och röjer! Ska baka efterrätt EFTER att jag har röjt! :) Det blir ju en belöning i sig att få baka! Har inte riktigt bestämt vad det blir!


Annars längtar vi bara för fullt efter Halmstad och vår nya lägenhet! Det är ju lite som behöver fixas.. Nycklar ska hämtas och man ska hitta en helg när man kan flytta.. Det är lättare sagt än gjort ;) Jag kanske jobbar bort min flytt helg ;) Stackars mig :P Försöker byta med allt och alla men jag har bara en helg jag kan jobba innan jag slutar, och för att få till det krävs ett tre-byte. Och det är ända helgen jag kan ha en hej då-fest! Jobbigt läge ;)


Ha en skön kväll! Det ska vi ha! :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards