kittty

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Minutplanering

Av Kitty Gustafsson - 25 mars 2015 19:49

Den här dagen har gått i ett från det att klockan ringde 06.00 imorse! Rasta hundar, duscha, lämna valp på världensbästa valpdagis, Bondgården alltså, åka till jobbet på utbildning. Hem på lunchen för att rasta de bästa vuxna hundarna, tillbaka till utbildningen, går några minuter tidigare för att cykla hem och hämta vuxna hundar, packa in oss i bilen, hämta valp, träna lydnad med Tindra på klubben. Något måste ju den stora BC:n få göra så hon hålls nöjd och glad!    och kära nån vad jag uppskattar att träna med henne! Tindra är perfekt på alla sätt och vis, och va hon kan mycket, min lilla stjärna   Texas är nöjd och glad om han får äta valpmat, så det får han   

Nu är jag hemma och andas lite, packar väska, bloggar, läser tenta, facebookar och har mig. Haha det går i ett! Tur natten är lång för det känns som att det här kommer dra ut på tiden ikväll. De tre bästa hundarna man kan tänka sig har gått och lagt sig och vila efter rastning och kvällsmat. Jag njuter av dem alla tre, väldigt mycket!!!!


   

Texas är som sagt nöjd med lite, till exempel att få ligga i valpburen och tugga på ben. Pila är nog mest nöjd med att hon får va på den vuxna sidan   Fast hon är väldigt duktig oavsett var hon är   


Pila har fått sin första film, en lekfilm såklart!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards