kittty

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Kitty Gustafsson - 16 mars 2015 19:22

Flocken är perfekt nu! Pila och jag däckade tillsammans i soffan! Lagom trötta och utmattade efter vår långa resa   

Av Kitty Gustafsson - 16 mars 2015 04:03

Igår var jag och Eva-Karin i Umeå och vände, över dagen så där... 15.5h i bilen, för att hämta hem världens bästa Pila! Hon är verkligen världens bästa Pila, coola perfekta fantastiska Pila! En go liten tjej som jag ska dela många äventyr med hoppas jag. Hon är cool, igår åkte vi bil i 7h, hon gnölade i ca 10min innan hon lade sig till ro i mitt knä. Efter det var det något enstaka gnöl innan hon somnade om igen och sov gjorde hon större delen av vägen sen. Vi var framme i Uppsala vid kl 22.30 Pila fick hälsa på Fannyfluff, Kajsaknas, Lotta och Tindra, åt sin mat och somnade i sin lilla resebur vid kl 23.30 Hon sover fortfarande, det gör inte jag... jag vill titta och krama på min lilla valp ;) Tindra är jättesnäll men måttligt road. Hon ser ut att hoppas på att vi nog lämnar den i Uppsala idag men se där tänker vi olika ;) Världens bästa Pila följer med till Halmstad och magkänslan säger att det kommer bli hur bra som helst! Och att Tindra och Texas kommer ha roligt med henne om några dagar/timmar också ;) den alldeles fantastiska valpen från norr! Här har ni henne! Böstabyns Pila   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards