kittty

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Kitty Gustafsson - 30 oktober 2012 11:00


Det är konstigt vad man ändå anpassar sig väl efter förutsättningarna. I hallen står nu en stol och en sko till högerfoten och en annan sko till vänsterfoten (som inte riktigt kommer ner i kängorna för tillfället). Det är obehagligt att lägga all tyngd på vänsterfoten, det känns liksom som att den ska gå av, ostabilt. Men med en stol så slipper man ju det! Jättebra!


Idag är det strålande sol i Halmstad, morgonpromenaden gick mycket bättre än igår, stoppade ner en boll och körde lite trix med border collien, den är så grym på sina kommandon <3 Sitter som en smäck! Vi fick såklart publik också, det får vi alltid när vi trixar, eller kör runt träden, folk är så lätt imponerade    Funder på att lära henne något nytt idag   Har ju all tid i världen på mig! 


Vovvarna få gå på promenad med bästaste Elin (hade väldigt gärna velat gå med!!!)! Då blir dem nog glada! I alla fall Tindra, Texas kan ju konsten att sura gärnet över att behöva göra något när inte jag är med, ja han kan sura när jag är med också! Han sätter sig mitt i vägen och sen sitter han där, en hund med mycket åsikter   

Men det betyder också att när han är glad, då är han riktigt glad och det lyser om honom som det bara kan göra av en riktigt lycklig vovve  Så Elin får väl se vad han är på för humör idag!


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards