kittty

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Kitty Gustafsson - 15 oktober 2012 10:51

Home Sweet home!!! Körde hem till mamma och pappa igår, blev bjuden på grillad korv och potatismos och så fick man lite paket för födelsedagen som var för någon månad sen av de inbjudna gästerna! Bra kväll men det blev tidig sänggång! Klockan ringde 06.15, guldiga bilen ska få ny lack på framskärmen efter olyckan på parkeringen... Skönt att få det fixat, såg att det var 10 juli olyckan skedde... Det var HEMSKT va tiden går!!!

Vädret är världens tråkigaste i Blekinge med... Regn regn regn... Man blir inte så inspirerad till att hitta på så mycket...! Och nu har jag ju inte ens en bil :O) men det finns nog en och låna :) blir en tur till Börjes med bästaste syster i alla fall! Tindra behöver en matskål till, hon som älskar mat... ;) och voff-voff behöver ett tuggben! :)

Tindra hade B höfter! Wii va skönt! Känns som vi kan göra vad vi vill nu :) till och med ha valpar i framtiden om vi får till det i fårhagen någon gång ;)

Vi får väl slappa vidare i soffan ett tag till då! Jag och min BC <3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards